SaldeoSMART
Witamy w Biurze Prasowym SaldeoSMART - innowacyjnej platformy dla księgowości i firm
facebook
Franczyza to podjęcie współpracy, której celem jest osiągnięcie większych zysków ;) Polega ona na prowadzeniu własnej działalności gospodarczej pod szyldem obcej marki. Jak rozkręcić biznes na zasadzie franczyzy i o czym wtedy warto pamiętać? Sprawdźcie na naszym blogu:
➡ http://bit.ly/SaldeoSMART_Franczyza
2016-05-12, 10:03
facebook
Jedną z wyróżniających cech SaldeoSMART jest liczba integracji z programami księgowymi oraz systemami ERP - jest ich ponad 30! :) Co więcej, dostępność API oraz Webservice umożliwia dostosowanie do indywidualnych programów wykorzystywanych w firmie.

➡ Czytaj więcej:
http://bit.ly/SaldeoSMART_Integracje
2016-05-11, 10:52
google+
Z SaldeoSMART pracuje się lepiej – ponad 30 integracji z programami księgowymi to jedna z cech wyróżniających SaldeoSMART na rynku. Wysoki poziom integracji SaldeoSMART jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia i wielu godzin pracy spędzonych nad ich rozwojem. Integracje przygotowane przez SaldeoSMART umożliwiają nie tylko przenoszenie danych do programów księgowych, co znacząco przyspiesza pracę i minimalizuje ryzyko popełnienia błędu podczas wprowadzania faktur, ale przede wszystkim pozwalają na kompletne przenoszenie już zadekretowanych dokumentów.
http://www.saldeosmart.pl/blog/z-saldeosmart-pracuje-sie-lepiej-ponad-30-integracji-z-programami-ksiegowymi/
2016-05-10, 12:41
facebook
W połowie marca rząd przyjął projekt tzw. małej noweli Prawa zamówień publicznych. Po wejściu w życie nowe przepisy uproszczą i uelastycznią procedury oraz zwiększą rolę komunikacji elektronicznej w procesie przetargowym.

➡ Czytaj więcej:
http://bit.ly/SaldeoSMART_ZamowieniaPubliczneMSP
2016-05-09, 10:22
facebook
W SaldeoSMART dbamy o rozwój naszej Sieci Partnerskiej, dlatego pod koniec kwietnia zorganizowaliśmy szkolenie z Pakietu Obieg Dokumentów :)

Zobacz więcej o tym produkcie:
➡ http://www.saldeosmart.pl/firma/obieg-dokumentow
2016-05-05, 10:23
google+
Wiesz jak działa pomoc de minimis i czy możesz z niej skorzystać? To ciekawa forma pomocy finansowej ze strony państwa skierowana do firm, które chcą się rozwijać. Bardzo ważne - podstawowym założeniem pomocy de minimis jest pomoc w lepszym funkcjonowaniu firmy, a nie ochrona firmy przed upadkiem. Z jej udziałem można uzyskać nawet zwolnienia podatkowe bądź umorzenia składek ZUS-owskich.
Dowiedz się więcej na >>> http://www.saldeosmart.pl/blog/pomoc-de-minimis-kiedy-i-po-co/Pomoc de minimis – kiedy i po co?Z jej udziałem można uzyskać nawet zwolnienia podatkowe bądź umorzenia składek ZUS-owskich.
2016-05-04, 14:42
facebook
Pomoc de minimis to ciekawa forma wsparcia finansowego ze strony państwa dla firm, które chcą się rozwijać. Na czym dokładnie polega i kiedy się o nią starać? Sprawdźcie na naszym blogu:
➡ http://bit.ly/SaldeoSMART_PomocDeMinimis
2016-05-02, 13:38
facebook
Aby zapewnić bezpieczeństwo przesyłanych danych, zwłaszcza dotyczących pracowników czy dokumentów księgowych, warto pomyśleć nad specjalną formą kontaktu, np. zakładką "Kadry" w naszym Pakiecie Komunikacja z Klientem :)

➡ Czytaj więcej:
http://bit.ly/SaldeoSMART_ZakladkaKadry
2016-04-28, 13:45
google+
Szukasz sposobu na finansowanie swojej działalności a wystawiasz faktury z długim terminem płatności. Weź pod uwagę faktoring. To wciąż niedoceniana usługa polegająca na odblokowaniu środków finansowych zamrożonych w wystawionych, lecz nieuregulowanych jeszcze fakturach. Dowiedz się więcej na temat faktoringu - przeczytaj nasz artykuł na Blogu:
http://www.saldeosmart.pl/blog/faktoring-czy-warto-z-niego-skorzystac/Faktoring – czy warto z niego skorzystać?Podpowiadamy, kiedy warto rozważyć ten sposób dodatkowego finansowania.
2016-04-28, 12:02
facebook
Niektórzy klienci biur rachunkowych nadal przesyłają lub przywożą dokumenty w wersji papierowej. Jak zachęcić ich do korzystania ze skanów? Dowiesz się na naszym blogu:
➡ http://bit.ly/SaldeoSMART_SkanyZamiastPapierowych
2016-04-26, 10:51
google+
Właściwe tytułowanie dokumentów może być proste, wystarczy pamiętać o kilku zasadach. Jeśli odpowiednio nazwiesz dokumenty unikniesz bałagany w firmowych dokumentach i łatwiej będziesz mógł odnaleźć ich ostateczną wersję. W naszym artykule podpowiadamy co zrobić, aby mieć perfekcyjnie uporządkowane archiwum dokumentów firmowych.
http://www.saldeosmart.pl/blog/balagan-w-firmowych-dokumentach-jak-je-dobrze-tytulowac/Bałagan w firmowych dokumentach – jak je dobrze tytułować?Jak go opanować?
2016-04-25, 13:16
facebook
Faktoring to sposób finansowania zapewniający przedsiębiorstwu szybki zastrzyk gotówki. Korzystając z faktoringu, mamy możliwość finansowania należności krótkoterminowych, zanim nastąpi termin ich wymagalności.

➡ Czytaj więcej:
http://bit.ly/SaldeoSMART_Faktoring
2016-04-22, 10:23
google+
Inwestycja w nowoczesne technologie jest opłacalna i coraz więcej firm dostrzega realne korzyści wynikające z zastosowania IT w biznesie. Potwierdza to badanie „Nowoczesne IT w MŚP” zrealizowane dla Microsoftu. Aż 40% badanych wskazało, że szczególnie dostrzegają korzyści w wykorzystaniu IT w komunikacji z klientem, co tylko potwierdza nasze własne obserwacje trendów na rynku i wzrost zainteresowania SaldeoSMART wśród firm.
Zachęcamy do zapoznania się z całością >>> http://www.saldeosmart.pl/blog/nowoczesne-it-i-biznes-realne-korzysci/Nowoczesne IT i biznes – realne korzyściCzy do sprawnego funkcjonowania firmy w obecnych czasach potrzebne są nowoczesne technologie? Czy przedsiębiorstwo, które z nich nie korzysta, może przetrwać na rynku? W czym i jak technologie IT realnie pomagają firmom? Jakie korzyści – zdaniem biznesmenów – daje im IT i jego zdobycze?
2016-04-21, 14:37
facebook
W tym roku przetworzyliśmy w naszym systemie już 1 000 000 dokumentów! SaldeoSMART pracuje dla Was całą dobę! :)
2016-04-20, 10:41
facebook
Sprawne zarządzanie dokumentami w biurze to podstawa produktywnej pracy ;) Jak zapobiec bałaganowi i co powinno znaleźć się w nazwie pliku, by łatwo można było zorientować się, czym jest dany dokument? Dowiesz się na naszym blogu:
➡ http://bit.ly/SaldeoSMART_JakTytulowacDokumenty
2016-04-14, 14:45
google+
SaldeoSMART rośnie w siłę i zyskuje inwestora – firmę Marketplanet. To wydarzenie wprowadza polskie zakupy i księgowość w nową erę.
Pozyskanie silnego partnera, jakim jest Marketplanet, to dla SaldeoSMART nowy etap rozwoju i możliwość nie tylko świadczenia wyższej jakości usług i szybszego rozwoju aplikacji dla naszych dotychczasowych klientów, ale również wyjście na nowy rynek jakim są największe firmy w Polsce, które w ten sposób będą mogły korzystać z innowacyjnego rozwiązania w zakresie obsługi dokumentów papierowych. Więcej na:
http://www.saldeosmart.pl/blog/saldeosmart-rosnie-w-sile-i-zyskuje-inwestora-firme-marketplanet/SaldeoSMART rośnie w siłę i zyskuje inwestora – firmę MarketplanetMarketplanet i SaldeoSMART wprowadzają polskie zakupy i księgowość w nową erę. Od teraz firmy mogą wykorzystać potencjał automatyzacji procesów zakupowych i księgowych w nowym wymiarze oraz odkrywać potencjał internetu w kontaktach z dostawcami.
2016-04-13, 14:11
facebook
SaldeoSMART i Marketplanet łączą siły i wprowadzają polskie zakupy i księgowość w nową erę.
2016-04-12, 16:35
facebook
Dzięki ulgom podatkowym i finansowym przedsiębiorca w okresie zawieszenia działalności ma większe szanse na to, że będzie mógł z sukcesem prowadzić firmę w przyszłości.

➡ Czytaj więcej:
http://bit.ly/SaldeoSMART_ZawieszenieDzialalnosciGospodarczej
2016-04-12, 11:22
google+
Zastanawiasz się jak można usprawnić pracę w biurze rachunkowym lub kancelarii księgowej. Mamy kilka rad co zrobić, żeby lepiej zorganizować pracę księgowych. Oczywiście najlepiej zacząć od podstaw, czyli zadbać o odpowiednią komunikację z klientami, podział obowiązków między pracownikami oraz odpowiednie narzędzia informatyczne, które nie tylko są podstawą pracy księgowych, jak programy księgowe, ale także mogą skutecznie ułatwiać organizację pracy biura.
Więcej wskazówek jak usprawnić pracę księgowych znajdziesz na naszym blogu:
http://www.saldeosmart.pl/blog/praca-w-biurze-rachunkowym-jak-ja-usprawnic/Praca w biurze rachunkowym – jak ją usprawnić?Jeśli wymagania klientów wciąż rosną, a Ty nie masz pomysłu, jak poradzić sobie z organizacją pracy w Twoim biurze, mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
2016-04-12, 09:34
facebook
Pakiet Obieg Dokumentów dla biur rachunkowych to efektywna obsługa firm, także tych z hierarchią pracowników o różnych uprawnieniach :)
2016-04-11, 14:02
facebook
Podatek od sprzedaży detalicznej to na razie projekt, który z początkiem lutego opublikował resort finansów. Kto zostanie nim objęty i jakie mogą być jego skutki? Przeczytaj na naszym blogu:
➡ http://bit.ly/SaldeoSMART_PodatekSklepyWielkopowierzchniowe
2016-04-08, 11:10
google+
W SaldeoSMART jest już dostępna nowa, od dawna wyczekiwana funkcja - odczytywanie wyciągów bankowych.
http://www.saldeosmart.pl/blog/aktualizacja-odczytywanie-wyciagow-bankowych-w-saldeosmart/Aktualizacja – odczytywanie wyciągów bankowych w SaldeoSMARTKwietniowa aktualizacja SaldeoSMART wprowadza od dawna wyczekiwaną funkcję – odczytywanie wyciągów bankowych. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla pakietów Odczytywanie Dokumentów i Obieg Dokumentów i została przygotowana dla integracji z programami Comarch ERP Optima i Sage Symfonia.
2016-04-08, 10:42
google+
Czy wiecie, że nieefektywny obieg dokumentów w firmie to straty wydajności na poziomie 20%? Im większa ilość danych firmowych, tym mogą być większe. Wdrożenie obiegu dokumentów w firmie to rozwiązanie, które pozwala zwiększyć wydajność pracowników a tym samym poprawić efektywność działania firmy. Obieg dokumentów dla małych i średnich firm jest polecany ze względu na poprawę i usprawnienie procesu wymiany informacji w firmie. Chcesz, aby Twoja firma się rozwijała - wybierz odpowiedni obieg dokumentów dla swojej firmy.
http://www.saldeosmart.pl/blog/nieefektywny-obieg-dokumentow-to-20-straty-wydajnosci/Nieefektywny obieg dokumentów to 20% straty wydajnościZ czego wynikają straty wydajności związane ze złym obiegiem dokumentów i jak sobie z nimi poradzić?
2016-04-05, 11:12
facebook
Twarde dane i analizy biznesowe mówią, że straty związane z niewłaściwym obiegiem dokumentów mogą sięgać nawet setek tysięcy złotych! Dlatego tak ważne w firmie jest sprawny i efektywny obieg dokumentów.

➡ Czytaj więcej:
http://bit.ly/SaldeoSMART_EfektywnyObiegDokumentow
2016-04-04, 09:23
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.