Net Promoter Score to krótka i szybka ankieta online, która ocenia zadowolenie i satysfakcję z używanego rozwiązania. Jej stosowanie zaproponował w 2003 r. Fred Reichhelda. Od tego czasu NPS zyskuje coraz większą popularność, ponieważ jest miarodajny i po
Net Promoter Score to krótka i szybka ankieta online, która ocenia zadowolenie i satysfakcję z używanego rozwiązania. Jej stosowanie zaproponował w 2003 r. Fred Reichhelda. Od tego czasu NPS zyskuje coraz większą popularność, ponieważ jest miarodajny i pokazuje w prostych liczbach sympatię klientów wobec usług czy firm. Przeczytajcie, jak go analizujemy w SaldeoSMART! ➡️ https://blog.saldeosmart.pl/nps-czyli-ocena-zadowolenia-klientow
2019-08-20, 13:25
Net Promoter Score to krótka i szybka ankieta online, która ocenia zadowolenie i satysfakcję z używanego rozwiązania. Jej stosowanie zaproponował w 2003 r. Fred Reichhelda. Od tego czasu NPS zyskuje coraz większą popularność, ponieważ jest miarodajny i pokazuje w prostych liczbach sympatię klientów wobec usług czy firm. Przeczytajcie, jak go analizujemy w SaldeoSMART!
➡️ https://blog.saldeosmart.pl/nps-czyli-ocena-zadowolenia-klientow
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy