Papierowe archiwum kosztuje firmę przynajmniej kilkadziesiąt złotych miesięcznie w samym zajmowanym miejscu, nie mówiąc już o koszcie segregatorów i druku papierów. Jego elektroniczny odpowiednik to oszczędność od 30 do 120 zł miesięcznie.
Papierowe archiwum kosztuje firmę przynajmniej kilkadziesiąt złotych miesięcznie w samym zajmowanym miejscu, nie mówiąc już o koszcie segregatorów i druku papierów. Jego elektroniczny odpowiednik to oszczędność od 30 do 120 zł miesięcznie.
2019-07-30, 09:59
Papierowe archiwum kosztuje firmę przynajmniej kilkadziesiąt złotych miesięcznie w samym zajmowanym miejscu, nie mówiąc już o koszcie segregatorów i druku papierów. Jego elektroniczny odpowiednik to oszczędność od 30 do 120 zł miesięcznie.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy